Digital Library NAES of Ukraine

Learning environment for the formation of children's talents

- Ільченко, Олексій Георгійович (orcid.org/0000-0002-7188-9818) (2021) Learning environment for the formation of children's talents In: Обдаровані діти – скарб нації: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Київ, 18–22 серпня 2021 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 254-256.

[thumbnail of Ільченко О.Г._Тези_Обдаровані діти-скарб нації, 18-22 серпня 2021_С. 254-256_.pdf] Text
Ільченко О.Г._Тези_Обдаровані діти-скарб нації, 18-22 серпня 2021_С. 254-256_.pdf

Download (216kB)

Abstract

The article reveals the structure and content of the components of the learning environment of the holistic content of education as a necessary condition for the formation of a gifted child.

Item Type: Book Section
Keywords: Holistic content of education; general laws of science; environmental office; gifted personality.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Integration of General Secondary Education Content
Depositing User: Наук.сп. Оксана Сергіївна Гринюк
Date Deposited: 04 Feb 2022 23:46
Last Modified: 06 Feb 2022 14:08
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/729407

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item