- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X) (2021) Implementation of a differentiated approach in school science education In: Диференціація роботи учнів початково школи з навчальними текстами: від читання до текстотворення: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 20-21 квітня 2021 року . АССА, м. Київ, Україна - м. Харків, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-617-7877-39-3
Text
Dyferents_2021 (Holovko).pdf Download (123kB) |
Abstract
The abstracts describe the implementation of differentiated learning in school science education, which provides the possibility of plurality and variability of individual ways to achieve learning goals natural sciences. It was based on mandatory planning learning outcomes. As well as the formation of mandatory requirements for learning of students in natural subjects on the basis of the allocation in the content of learning levels of required outcomes and the corresponding levels of mastery of educational material.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |