- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Practical aspects of integrated history teaching in grades 5-9 In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) . Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 262-264. ISBN 978-617692652-8
Text
Мороз_І_із Comparative_2021_w.pdf Download (289kB) |
Official URL: https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Co...
Abstract
The abstracts present the results of the analysis of the state of implementation of integrated history teaching in grades 5-9 and identify prospects for further research.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | integrated history teaching; questionnaires, integrated courses, systems thinking |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education |
Depositing User: | с.н.с. Петро Володимирович Мороз |
Date Deposited: | 19 Aug 2021 12:40 |
Last Modified: | 19 Aug 2021 12:40 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/726234 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |