- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Integrated tasks of the school history textbook as a means of forming students' competencies In: Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції ( електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Київ. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 45-46. ISBN 978-966-644-595-0
Text
Мороз П., Мороз І. із sayt_psp_dopovidi.pdf-22.pdf Download (303kB) |
Official URL: http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.p...
Abstract
Theses reveal the integrated tasks of the school history textbook as a means of forming students' competencies.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Integrated tasks, school history textbook, formation of students' competencies |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education |
Depositing User: | с.н.с. Петро Володимирович Мороз |
Date Deposited: | 06 Jul 2021 22:13 |
Last Modified: | 06 Jul 2021 22:13 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725951 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |