Digital Library NAES of Ukraine

Special psychology in postnonclassical psychological discourse

- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2020) Special psychology in postnonclassical psychological discourse Психологія і особистість, 2 (18). pp. 308-315. ISSN 2226-4078

[thumbnail of Спеціальна психологія у постнекласичному психологічному дискурсі.pdf] Text
Спеціальна психологія у постнекласичному психологічному дискурсі.pdf - Published Version

Download (688kB)

Abstract

A review of the textbook "Special Psychology" prepared by doctors of psychological sciences V.V. Kobylchenko and I.M. Omelchenko is presented

Item Type: Article
Additional Information: Затверджено Вченою радою Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, протокол № 1 від 28.08.2020 р.
Keywords: review, textbook, special psychology, psychosocial development, children with special educational needs
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Common resources institute
Depositing User: д-р пед. наук, професор Микола Олексійович Супрун
Date Deposited: 26 May 2021 08:29
Last Modified: 26 May 2021 08:29
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725212

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item