- Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948) (2019) Features of psychological adaptation to schooling of children with intellectual disabilities In: Діти з особливими потребами в освітньому просторі : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Діти з особливими потребами в освітньому просторі», 10-11 жовтня 2019 року, Чернігів . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 202-205.
Text
Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.pdf - Published Version Download (357kB) |
Abstract
Theses are about psychological adaptation to schooling of children with intellectual disabilities. Areas of activity of a psychologist during the period of adaptation of children of this category to school are considered and analyzed in detail. The psychologist's recommendations to parents are given. The importance of the psychologist's cooperation with parents is pointed out.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |