- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) The essence of an integrative approach to teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-138. ISBN 978-966-644-588-2
Text
Мороз_І_із тези_Інтернет_конф_29_03_2021.pdf Download (580kB) |
Official URL: http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.p...
Abstract
The theses reveal the essence of the integrative approach to teaching history, levels and stages of its implementation in the educational process.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | integration, integrated approach, history teaching, integrated learning technology |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education |
Depositing User: | с.н.с. Петро Володимирович Мороз |
Date Deposited: | 31 Mar 2021 22:49 |
Last Modified: | 31 Mar 2021 22:49 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/724520 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |