- Сидоренко, В.В. (orcid.org/0000-0002-6626-4581) (2020) Development of Soft Skills teacher of professional (vocational) education in the context of digitalization: competencies, values, behavioral indicators, results In: Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного семінару (5 листопада 2020 р.) . Глухівський НПУ ім. О. Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 26-30.
Text
тези_Сидоренко_Глухів.pdf Download (312kB) |
Abstract
Soft skills are considered as a necessary component of continuous professional development of a teacher of professional (vocational) education. The defining characteristics of soft skills as a set of non-specialized, super-professional, cross-cutting skills that are responsible for successful participation in the work process, high productivity and not related to a specific professional field are presented.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |