Digital Library NAES of Ukraine

Training of competitive specialists in vocational education institutions: results of experimental work

- Стойчик, Т.І. (2020) Training of competitive specialists in vocational education institutions: results of experimental work Професійна освіта, 2 (83). pp. 51-55.

[thumbnail of Обґрунтовано результати узагальнюючого етапу та підсумки експериментальної роботи всеукраїнського рівня з проблеми «Педагогічні умови формування конкурентоздатності фахівців гірничого профілю у закладах професійної освіти». Представлено інновації за резул] Text (Обґрунтовано результати узагальнюючого етапу та підсумки експериментальної роботи всеукраїнського рівня з проблеми «Педагогічні умови формування конкурентоздатності фахівців гірничого профілю у закладах професійної освіти». Представлено інновації за резул)
Стойчик_стаття.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

The results of the generalizing stage and the results of the experimental work of the all-Ukrainian level on the problem "Pedagogical conditions for the formation of competitiveness of mining specialists in vocational education institutions" are substantiated. Innovations are presented based on the results of the implementation of the ideas of the experiment.

Item Type: Article
Keywords: quality of training, competitive specialist, experimental work, vocational education institution.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: State institution of higher education «University of educational management» > Центральний інститут післядипломної освіти > Department of Professional and Higher Education
Depositing User: к.п.н. Т.І. Стойчик
Date Deposited: 18 Dec 2020 00:34
Last Modified: 18 Dec 2020 00:34
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/722731

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item