Забезпечення якості професійно-технічної освіти: суб’єктний підхід

- Ягупов, Василь Васильович (2014) Забезпечення якості професійно-технічної освіти: суб’єктний підхід In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання”] (м. Київ, 24-25 берез. 2014 р.). / Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України . ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 79-82.

[img]
Preview
PDF
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ_ЯКОСТІ_ПРОФЕСІЙНО.pdf

Download (117kB)

Abstract

Основна увага звернута на розкриття ролі того, хто вчиться в професійному навчальному закладі, як суб’єкта педагогічного процесу, виокремленню його основних якостей (самосвідомість, самостійність, автономність і здатність нести відповідальність за свої дії, вчинки та помилкових дій). Стосовно до професійної осіти представлені основні показники суб’єкта та суб’єктності того, хто вчиться, а також основні ознаки суб’єкта в професійному навчанні.

Item Type: Book Section
Keywords: суб’єкт; суб’єктність; той, хто вчиться
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > All-Ukrainian information analysis center for vocational education and training
Depositing User: Доктор педагогічних наук/завідувач лабораторією В.І. Свистун
Date Deposited: 01 Dec 2014 15:15
Last Modified: 01 Dec 2014 15:15
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7226

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item