Digital Library NAES of Ukraine

Trends of secondary education development in the USA, Great Britain and Ukraine through reforms and innovations

- Tymenko, M.M. (orcid.org/0000-0002-7639-5630) (2019) Trends of secondary education development in the USA, Great Britain and Ukraine through reforms and innovations Education: modern discourses. ISSN 2617-7811

[thumbnail of Tymenko M. article2019..pdf] Text
Tymenko M. article2019..pdf - Published Version

Download (312kB)

Abstract

У цій статті автор розкриває деякі аспекти трансформації середньої освіти в США та Великобританії крізь призму інновацій та реформ. У статті представлена ​​узагальнена класифікація освітніх реформ (додаткові реформи, зовнішні реформи, структурні реформи регулювання). На основі висновків відомих американських та британських вчених щодо проблеми розвитку середньої освіти автор висвітлив їх висновки щодо ефективності освітніх реформ. У статті висвітлено зв'язок між інноваціями та реформами середньої освіти в США та британськими системами освіти. Автор висвітлив погляд Європейського Союзу на роль ключових компетенцій для інноваційної освіти, розвитку особистості. Зроблено висновок, що ідея ключових компетенцій у Європі синхронізована з ідеєю базових / життєвих навичок у США та у світі. Автор аналізує суть трансформаційних процесів, що відбуваються в українській шкільній освіті, зокрема, проведення шкільної реформи «Нова українська школа». Автор характеризує концепцію «Нова українська школа», яка включає наступні основні ідеї, тобто новий зміст освіти, заснований на ключових компетенціях, необхідних для успішної самореалізації дитини в суспільстві; педагогіка, заснована на партнерських відносинах між учнем, учителем та батьками; мотивований вчитель, який має свободу творчості та професійно розвивається; орієнтація на потреби учня у навчальному процесі; ціннісно-орієнтована освіта; нова шкільна структура, що дозволяє учням добре засвоїти новий зміст та здобути ключову компетентність на все життя; децентралізація та ефективне управління, що забезпечують реальну автономію школи. У статті охарактеризовано перелік ключових компетенцій, визначених українським законодавством базовими для розвитку успішної особистості.

Item Type: Article
Keywords: trends, school education, Great Britain
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy
Depositing User: н.с. Марія Миколаївна Тименко
Date Deposited: 03 Dec 2020 22:58
Last Modified: 03 Dec 2020 22:58
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/722507

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item