- Засєкін, Дмитро Олександрович (orcid.org/0000-0002-9347-1930) (2020) Formative assessment in physics lessons In: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи" (12-18 травня 2020 року, м. Запоріжжя) , 2 (39). Запорізький обласний інститут післядипломної освіти, м. Запоріжжя, Україна. ISBN 2223-4551
Text
Zasekin_tezy_Zap_2020.pdf Download (314kB) |
Abstract
Theses describe the formative assessment of students in physics lessons. The written test does not determine how many mistakes the student has made and how much his score will be lower than the maximum. Instead, what level was the student able to reach, how much higher or lower is the current result compared to his previous result, and not to the achievements of other children in the class, and whether it meets the expectations of the student.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |