- Полонська, Тамара Костянтинівна (orcid.org/0000-0002-5717-1041) (2019) Storytelling as a means of forming foreign-language communicative competence of pupils in modern primary school In: Мова та мовлення: лінгвокультурологічний, комунікативний та дидактичний аспекти : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 листопада 2019 року, м. Кам’янець-Подільський) . Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 188-192.
Text
Збiрник_тез_І Міжнародної науково-практичної конференції_p188-192.pdf Download (824kB) |
Abstract
It is advisable to refer Storytelling to modern innovative technologies of teaching foreign languages to elementary school students. Storytelling - an interesting and effective technology for communicating information to students by telling fascinating, instructive, funny stories with real or fictional characters (for example, in fairy tales, stories, short stories, legends, comics, etc.).
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | storytelling, elementary school, foreign languages, new Ukrainian school, competence approach |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Foreign Language Teaching |
Depositing User: | Ігор Олександрович Горошкін |
Date Deposited: | 29 Nov 2019 06:58 |
Last Modified: | 29 Nov 2019 06:58 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/718126 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |