Ways of forming the motivational basis of logocompensation work with younger students in the educational space of the New Ukrainian School

- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2019) Ways of forming the motivational basis of logocompensation work with younger students in the educational space of the New Ukrainian School In: Діти з особливими потребами в освітньому просторі: зб. матеріалів V Міжнар. конгресу зі спец. педагогіки, психології та реабілітології «Діти з особливими потребами в освітньому просторі» (10-11 жовтня 2019 р., м. Чернігів) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 185-187.

[img] Text
Конгрес_Рібцун.pdf - Published Version

Download (288kB)

Abstract

The thesis presents individual ways of forming the motivational basis of speech therapy compensatory work with younger students in the conditions of the New Ukrainian School.

Item Type: Book Section
Keywords: Junior schoolchildren, severe speech impairment, motivation, New Ukrainian school
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of speech therapy
Depositing User: Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун
Date Deposited: 22 Nov 2019 22:00
Last Modified: 22 Nov 2019 22:00
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717892

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item