- Полонська, Тамара Костянтинівна (orcid.org/0000-0002-5717-1041) (2019) Forming key competences of younger school age students in the context of the Concept of the “New Ukrainian School” In: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов» (До сімдесятиріччя факультету іноземних мов). 27–28 вересня 2019 р. . ПП Лисенко М.М., м. Ніжин, Україна, pp. 83-53.
Text
Тези_Полонська_Ніжин.pdf Download (114kB) |
Abstract
The urgent task of modern domestic education is the formation of key competences of students. Key competences in the teaching of foreign languages by primary school pupils are defined taking into account the Recommendations of the European Parliament and of the Council of Europe on the formation of key competences of lifelong learning. An important means of forming key competences in foreign language lessons is the use of game activities and modern interactive technologies (in particular "Brainstorming", "Microphone", "Associative Bush", "Aquarium", "Intellect-card", etc.).
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |