Digital Library NAES of Ukraine

Features of the use of interactive learning technologies in preschool establishments

- Поліщук, Аліна Василівна (2019) Features of the use of interactive learning technologies in preschool establishments In: «Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи» : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. Дидактика: теорія і практика . Фенікс, м. Київ, Україна, pp. 219-222.

[thumbnail of Polishchuk_19_DTiP_Konf.pdf] Text
Polishchuk_19_DTiP_Konf.pdf

Download (178kB)

Abstract

The author talks about the peculiarities of interactive learning. Interactivity develops a child's responsibility, self-criticism, creative approach to problem solving, teaches correctly and adequately assess their potential. The main element of the interactive learningis the dialogue. During interactive learning, children communicate, argue, defend their thoughts.

Item Type: Book Section
Additional Information: Бібліографічний опис: Поліщук А. Особливості використання технологій інтерактивного навчання у закладах дошкільної освіти [Features of the use of interactive learning technologies in preschool establishments]. «Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи» : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. / Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : Фенікс, 2019. С. 219–222.
Keywords: preschool establishments; interactive learning technology.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Didactics
Depositing User: К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 15 May 2019 05:54
Last Modified: 15 May 2019 05:54
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/715674

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item