- Шпарик, Оксана Михайлівна (2015) Theoretical ideas of Ukrainian and foreign scholars on the problem of Differentiated Instruction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 55-56.
Preview |
Text
Tezy_НДР 2015_Теоретичні ідеї вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо проблеми диференціації навчання школярів-converted.pdf Download (133kB) | Preview |
Official URL: http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.p...
Abstract
The theses reveal various aspects of the problem of differentiating student learning. It is highlighted features of differentiated instruction, which accentuated in the works of Ukrainian and foreign scientists.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | theoretical ideas, DI, general secondary school |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy |
Depositing User: | Оксана Михайлівна Шпарик |
Date Deposited: | 05 Feb 2019 13:20 |
Last Modified: | 05 Feb 2019 13:20 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/714360 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |