- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2011) Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу Other thesis, Інститут педагогіки.
Preview |
PDF
11LOIKES-1-Докт_Авт.pdf - Published Version Download (286kB) |
Abstract
Проаналізовано філософсько-теоретичні засади добору та структурування змісту. Визначено напрями його розвитку в державах-членах (ЄС) у форматі загальних і рівневих тенденцій, розкрито інновації в оцінюванні його засвоєння школярами. Висвітлено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн ЄС у сфері змістотворення за умов модернізації національної школи. Обгрунтовано рекомендації щодо творчого використання позитивних надбань держав-членів ЄС вітчизняними розробниками освітньої політики, дидактами, методистами, педагогами-компаративістами, викладачами та студентами.
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Keywords: | зміст шкільної освіти, тенденції, розвиток загальної середньої освіти, Європейський Союз. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy |
Depositing User: | доктор педагогічних наук/завідувач лабораторії Олена Ігорівна Локшина |
Date Deposited: | 25 Nov 2014 10:21 |
Last Modified: | 27 May 2020 21:12 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7121 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |