- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2011) Тенденція як наукова категорія порівняльної педагогіки Порівняльно-педагогічні студії, 2 (8). pp. 7-13. ISSN 2306-5532
Preview |
PDF
18585-27831-1-SM.pdf - Published Version Download (438kB) |
Abstract
Стаття присвячена розгляду категорії «тенденція», яка в умовах посилення прогностичної функції порівняльної педагогіки перетворюється на базову наукову категорію порівняльно-педагогічних досліджень.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | порівняльна педагогіка, описова, порівняльна та прогностична функції, тенденція. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy |
Depositing User: | доктор педагогічних наук/завідувач лабораторії Олена Ігорівна Локшина |
Date Deposited: | 25 Nov 2014 09:47 |
Last Modified: | 26 Mar 2019 13:04 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7118 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |