- Мороз, Петро Володимирович (2018) Competency-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 114-115.
Preview |
Text
Мороз П.В. Компетентнісно-діяльнісний підхід.pdf Download (252kB) | Preview |
Abstract
Автор висвітлює компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії, розкриває основні методичні вимоги до формулювання умови завдань шкільного підручника історії. Зокрема зазначається, що система завдань підручника історії має забезпечувати використання учнями відповідних методів і методології історико–соціального дослідження при аналізі відповідних типових сюжетів, спонукати їх вчитися ставити запитання й усвідомлювати мету діяльності, прогнозувати, здійснювати самоконтроль та самокорекцію, оцінювати якість виконаної роботи.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | шкільний підручник з історії, компетентнісно-діяльнісний підхід |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 93/94 History |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education |
Depositing User: | с.н.с. Петро Володимирович Мороз |
Date Deposited: | 04 Jun 2018 10:00 |
Last Modified: | 01 Feb 2019 05:53 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710782 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |