- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2016) Features of the introduction of the principle of "peer to peer" in the area of educational process Вісник Київського інституту бізнесу та технологій, 3 (31). pp. 16-21.
Preview |
Text
Grytsenok L.I._ Pryncyp RR_Vkib_2016_3_5.pdf Download (310kB) | Preview |
Abstract
У статті на основі аналізу результатів застосування принципу «рівний-рівному» за кордоном та в Україні, визначено основні параметри його успішного впровадження в освітній процес. Застосування в освітньо-виховних програмах і технологіях принципу «рівний-рівному» сприяє процесу формування людини, здатної приймати рішення самостійно, брати на себе відповідальність, що дозволяє розглядати його як ефективну технологію соціально-педагогічного впливу і засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |