- Локшина, Олена Ігорівна (2009) Інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів у шкільній освіті країн Європейського Союзу Порівняльно-педагогічні студії (2). pp. 107-114. ISSN 2306-5532
Preview |
PDF
2009_2_11.pdf - Published Version Download (133kB) |
Abstract
У статті висвітлено інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів у країнах Європейського союзу, які полягають в акцентуванні важливості формувального оцінювання у навчальному процесі шкіл. Автор розкриває погляди зарубіжних учених на сутнісні характеристики цієї функції оцінювання, позицію Брюсселю щодо її ролі в освіті Спільноти та досвід держав-членів у царині її застосування.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | оцінювання навчальних досягнень, технології оцінювання, формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, самооцінювання, критерії якісної освіти. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy |
Depositing User: | доктор педагогічних наук/завідувач лабораторії Олена Ігорівна Локшина |
Date Deposited: | 24 Nov 2014 11:24 |
Last Modified: | 26 Mar 2019 13:10 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7084 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |