- Величко, Л. П. (orcid.org/0000-0002-1921-3669) (2014) Тезаурус як засіб семантизації наукових понять Біологія і хімія в рідній школі, 2. pp. 40-42.
Preview |
PDF
Velychko_Bio_him_2_2014.pdf Download (143kB) |
Abstract
Хімічний тезаурус розглядається як спосіб опису знань з предмета, що їх учень має опанувати і які становлять основу його загальної культури й функціональної грамотності. Ми припускаємо, що хімічний тезаурус має виконувати дидактичні функції стандартизації змісту навчання з предмета, систематизації понять, встановлення зв’язків між поняттями, у тому числі між предметних; семантизація понятї, створення семантичних груп понять; визначення дидактичних одиниць засвоєння та визначення об’єктів контролю.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |