- Гузій, Н.В. (2013) Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університеу, 2 (11). pp. 53-60. ISSN 2219-5203
Preview |
PDF
1._Гузій_Мелітополь.pdf Download (260kB) |
Abstract
У статті представлені результати наукового аналізу щодо визначення продуктивних методологічних стратегій дослідження феномена педагогічного професіоналізму загальнонаукового (цивілізаційний, системний, синергетичний підходи) та конкретнонаукового (підходи діяльнісної, особистісної та професійної орієнтації) рівнів. У роботі розкриваються евристичні можливості кожного з них у виявленні сутності досліджуваного феномена, а також встановлюється їх людиновимірна динаміка, що поступово ствердилась у процесі еволюції соціально-історичних чинників професійної праці педагога та наукової думки дидаскалогічного спрямування.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Pedagogical professionalism, methodological approaches, learner focused education. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | State institution of higher education «University of educational management» |
Depositing User: | Наталія Віталіївна Коробко |
Date Deposited: | 21 Nov 2014 08:11 |
Last Modified: | 21 Nov 2014 08:11 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7047 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |