- Барановська, Олена Володимирівна (2016) Didactic conditions of intersubject integration into the profile school Інноваційний потенціал світової науки – ХХI сторіччя, 1 (4). pp. 8-9.
Preview |
Text
BOV_16_04.pdf - Published Version Download (151kB) | Preview |
Official URL: http://nauka.zinet.info/37/baranovska.php
Abstract
This article analyzes the possibilities of interdisciplinary integration in the specialized school. The experience on the study of this issue, the basic form of inter-subject relationship, proved their didactic and philosophical significance. The author analyzes the selected basic terms of interdisciplinary integration in the specialized school. Are distinguished stages of interdisciplinary integration in the specialized school.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Бібліографічний опис: Барановська О. В. Дидактичні умови міжпредметної інтеграції в профільній школі / О. В. Барановська // Інноваційний потенціал світової науки - ХХI сторіччя : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. - Запоріжжя, 19 - 22 квіт. 2016 р. - Запоріжжя : Громадське об’єднання «Соціальна дія», 2016. - С. 8-9. - (Секція «Педагогічні науки та освітні технології»). |
Keywords: | intersubject integration, intersubject communication, profile school. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Didactics |
Depositing User: | К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук |
Date Deposited: | 29 Sep 2016 15:47 |
Last Modified: | 29 Sep 2016 15:47 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/704621 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |