- Драч, І.І. (2012) Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 32. pp. 9-14.
| ![[thumbnail of Стаття_7_І.Драч.pdf]](https://lib.iitta.gov.ua/style/images/fileicons/application_pdf.png) Preview | PDF Стаття_7_І.Драч.pdf Download (281kB) | 
Abstract
In the article presents analysis understanding the essence of teacher professional competence on the material of modern psycho-pedagogical research. Article is defined the basic approaches for determining professional competence: cognitive, systemic, functional, personal-activity.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Keywords: | educational activities, competence-based, professional competence of teacher. | 
| Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study | 
| Depositing User: | Доцент Ірина Іванівна Драч | 
| Date Deposited: | 12 Nov 2014 14:18 | 
| Last Modified: | 03 Dec 2018 21:03 | 
| URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6879 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
|  | View Item | 

