- Драч, І.І. (2012) Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 32. pp. 9-14.
Preview |
PDF
Стаття_7_І.Драч.pdf Download (281kB) |
Abstract
In the article presents analysis understanding the essence of teacher professional competence on the material of modern psycho-pedagogical research. Article is defined the basic approaches for determining professional competence: cognitive, systemic, functional, personal-activity.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | educational activities, competence-based, professional competence of teacher. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Depositing User: | Доцент Ірина Іванівна Драч |
Date Deposited: | 12 Nov 2014 14:18 |
Last Modified: | 03 Dec 2018 21:03 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6879 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |