- Лещенко, М.П. and Яцишин, А.В. (orcid.org/0000-0001-8011-5956) (2014) Сategory of "open education" in the works of native and foreign scientists Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (39). pp. 1-16. ISSN 2076-8184
Preview |
PDF
Лещенко_Яцишин985-3523-1-PB.pdf - Published Version Download (247kB) |
Abstract
У публікації розглянуто історичні передумови появи категорії «відкрита освіта», проаналізовано наукові публікації вітчизняних і зарубіжних дослідників, здійснено узагальнення наукової літератури для порівняння позиції вчених, щодо змісту поняття «відкрита освіта», досліджено ґенезу використання даного поняття, окреслено основні проблеми розвитку системи відкритої освіти, обґрунтовано доцільність використання у навчально-виховному процесі технологій відкритої освіти, розглянуто перспективні для України напрями впровадження елементів відкритої освіти. Визначено, що відкрита освіта є невід’ємною складовою інформатизації суспільства, відображає загальну тенденцію послідовного переходу освітніх процесів з одного стану в інший, формування визначального інформаційного і комунікаційного базису розвитку освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | open education; open access; informatization of education |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Відділ інформатизації навчально-виховних закладів |
Depositing User: | д.пед.н. Анна Яцишин |
Date Deposited: | 08 Oct 2014 19:11 |
Last Modified: | 19 Apr 2019 14:38 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6503 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |