- Єжова, О. О. (2014) Педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал (4). НАІР , м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 172-174.
Preview |
PDF
Yezhova.pdf - Published Version Download (342kB) |
Abstract
У статті розглянуто педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до трактування просоціальної поведінки як системи соціально схвалюваних дій і вчинків, педагогічними умовами її формування є: формування й ефективне функціонування превентивного виховного середовища; застосування технологій виховання, що відповідають сучасним особливостям учнів; створення системи науково-методичного супроводу формування просоціальної поведінки учнів.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |