Digital Library NAES of Ukraine

The Problem of Differentiated Mathematics Teaching in Vocational Schools

- Сікорський, П.І. (2013) The Problem of Differentiated Mathematics Teaching in Vocational Schools Педагогіка і психологія професійної освіти, 3. pp. 31-38. ISSN 2218-5186

[thumbnail of Документ1.pdf]
Preview
PDF
Документ1.pdf

Download (254kB)

Abstract

Розглянуто актуальні проблеми покращення якості математичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів з використанням диференційованого навчання. Запропоновано нові підходи до профілізації навчання математики учнів ПТНЗ, а також інтеграції навчальних планів двох освітніх ступенів: професійно-технічної та вищої шкіл

Item Type: Article
Keywords: higher vocational school, mathematics, differentiated teaching, differentiation of teaching
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute of Vocational Education > Lviv's Scientifical and Practical Center of Institute of Vocational Education of National Pedagogic Sciences Academy of Ukraine > Natural and Mathematical Sciences Department
Depositing User: професор, пр.н.сп. П.І. Сікорський
Date Deposited: 22 Sep 2014 14:12
Last Modified: 22 Sep 2014 14:12
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6237

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item