- Мільто, Л.О. (2014) Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: теоретичний аспект In: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний вимір змін . Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 236-240. ISBN 978-966-698-173-1
Preview |
PDF
мільто-_тези_суми2014.pdf - Published Version Download (58kB) |
Abstract
In theses revealed the meaning of "pedagogical innovation" is defined structural components of innovative educational activities and structure of teacher preparedness to innovatsiynoh activities.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | training, teacher, innovative teaching activities |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Innovative Educational Technologies Department |
Depositing User: | Людмила Олександрівна Мільто |
Date Deposited: | 05 Aug 2014 18:49 |
Last Modified: | 05 Aug 2014 18:49 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5930 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |