- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Структура та психологічні функції просторового компонента хронотопу комунікативної діяльності дошкільника Вісник Інституту розвитку дитини: вип. 31. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: збірник наукових праць (31). pp. 138-144.
Preview |
PDF
Омельченко_І.М._стаття_2014.pdf - Published Version Download (105kB) |
Abstract
Теоретично обґрунтовано структуру дослідження часопростору комунікативної діяльності в дошкільному віці в умовах типового й затриманого психічного розвитку. Визначено психологічні функції просторового компонента хронотопу комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві: значення для психічного розвитку; специфіка комунікативної діяльності з різними партнерами взаємодії; очікування дитини щодо партнера з комунікативної діяльності, особливості реакцій; мовлення, позиції дитини в процесі комунікативної діяльності; контекст спілкування; вплив сім’ї; домінуючі потреби; переважаючі засоби комунікації; гендерні та вікові особливості; перцептивні особливості взаємодії та специфіка зворотного зв’язку.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | хронотоп, комунікативна діяльність, дошкільний вік, свідомість, буденна та небуденна реальність, взаємодія, комунікація, дорослі, однолітки, улюблена іграшка, уявний компаньйон, анімаційні персонажі. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія інтенсивної педагогічної корекції |
Depositing User: | д. психол. Ірина Миколаївна Омельченко |
Date Deposited: | 01 Aug 2014 18:07 |
Last Modified: | 01 Aug 2014 18:07 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5895 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |