Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві

- Омельченко, Ірина Миколаївна (2013) Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві Вісник Інституту розвитку дитини (26). pp. 156-160.

[img]
Preview
PDF (стаття)
Вісник_Інституту_розв_дит_Омельченко_32.pdf - Published Version

Download (258kB)

Abstract

Проаналізовано психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві. Визначено чотири стадії становлення часопростору комунікативної діяльності від народження до старшого дошкільного віку: 1) виділення дорослого з оточуючого світу (від 0 до 2 років); 2) виникнення інтересу до однолітка (від 2 до 3 років); 3) становлення взаємодії і комунікації в часопросторі (від 3 до 5 років); 4) формування комунікативної діяльності в часопросторі буденної і небуденної реальності (від 5 до 7 років).

Item Type: Article
Keywords: часопростір, комунікативна діяльність, дошкільний вік, дитинство, свідомість, буденна та небуденна реальність, дорослі, однолітки.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія інтенсивної педагогічної корекції
Depositing User: д. психол. Ірина Миколаївна Омельченко
Date Deposited: 01 Aug 2014 11:15
Last Modified: 01 Aug 2014 11:15
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5883

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item