- Омельченко, Ірина Миколаївна (2013) Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві Вісник Інституту розвитку дитини (26). pp. 156-160.
Preview |
PDF (стаття)
Вісник_Інституту_розв_дит_Омельченко_32.pdf - Published Version Download (258kB) |
Abstract
Проаналізовано психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві. Визначено чотири стадії становлення часопростору комунікативної діяльності від народження до старшого дошкільного віку: 1) виділення дорослого з оточуючого світу (від 0 до 2 років); 2) виникнення інтересу до однолітка (від 2 до 3 років); 3) становлення взаємодії і комунікації в часопросторі (від 3 до 5 років); 4) формування комунікативної діяльності в часопросторі буденної і небуденної реальності (від 5 до 7 років).
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | часопростір, комунікативна діяльність, дошкільний вік, дитинство, свідомість, буденна та небуденна реальність, дорослі, однолітки. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія інтенсивної педагогічної корекції |
Depositing User: | д. психол. Ірина Миколаївна Омельченко |
Date Deposited: | 01 Aug 2014 11:15 |
Last Modified: | 01 Aug 2014 11:15 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5883 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |