- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2011) Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2. pp. 98-106. ISSN 978-966-675-652-0
Preview |
PDF
Костенко,_Вип2,2011.PDF Download (550kB) |
Abstract
В даній статті розкривається така умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників як психолого-педагогічна взаємодія. Розкриті головні аспекти психолого-педагогічної взаємодії, її учасники та умови успішної реалізації з метою підвищення рівня пізнавальної активності слабозорих дошкільників.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | пізнавальна активність, слабозорі дошкільники, психолого-педагогічна взаємодія, педагогічний вплив, спілкування. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 01 Aug 2014 11:09 |
Last Modified: | 30 Jul 2018 15:19 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5882 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |