- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2012) Забезпечення умов розвитку та формування пізнавальної активності дітей з порушеннями зору. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2 (3). pp. 98-107. ISSN 978-966-2669-17-6
Preview |
PDF
Костенко_2012_Вип_3,_Ч.2.PDF Download (727kB) |
Abstract
В статті розглянуто умови розвитку та формування пізнавальної активності дітей з порушеннями зору. Проаналізовані соціальні, психологічних і педагогічних умови, що виникають на шляху формування та розвитку пізнавальної активності в дітей з порушеннями зору.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | діти з порушеннями зору, пізнавальна активність, пізнавальна діяльність, навчально-виховний процес. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 30 Jul 2014 11:25 |
Last Modified: | 30 Jul 2018 15:18 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5874 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |