- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2011) Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання, 4. pp. 6-9. ISSN 2312-2781
Preview |
PDF
Концептуальні_засади_Рібцун_Ю.pdf - Published Version Download (354kB) |
Abstract
У статті з позицій психолінгвістичного та діяльнісного підходів з урахуванням вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” розкрито організацію ігор-занять у логопедичній групі спеціального дошкільного навчального закладу компенсуючого типу.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | психолінгвістичний і діяльнісний підходи, спеціальний дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу, логопедична група, ігри-заняття |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія логопедії |
Depositing User: | Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун |
Date Deposited: | 27 Jul 2014 15:05 |
Last Modified: | 03 Aug 2018 15:16 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5834 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |