- Калюжна, Т.Г. (2011) Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти Проблемы современной науки. pp. 141-147.
Preview |
Image (BMP)
3.bmp - Published Version Download (5MB) |
Abstract
У дослідженні проаналізовано концептуальні засади педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти сучасного вчителя з позицій розгляду духовних пріоритетів у структурі особистісних орієнтації. Визначено ціннісні орієнтації сучасного педагога з виділенням рівнів функціонування аксіологічного простору як орієнтира для виявлення динаміки розвитку ціннісних основ особистості. У роботі показані тенденції розвитку ціннісних орієнтації майбутнього вчителя в процесі підготовки його до професійної діяльності, а при відповідній організації роботи в умовах вивчення педагогічних дисциплін - підвищення духовної складової професійної культури Відзначено, що нова модель українського педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки і критично осмисленому досвіді зарубіжжя.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | педагогічна аксіологія, духовні пріорітети, ціннісні орієнтації, майбутній вчитель |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Innovative Educational Technologies Department |
Depositing User: | Тетяна Григорівна Калюжна |
Date Deposited: | 23 Jul 2014 13:05 |
Last Modified: | 27 Jan 2017 18:12 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5800 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |