- Гудим, І.М. (2011) Розвиток пізнавальної активності дошкільників з порушеннями зору в процесі формування уявлень про навколишній світ Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 4 (12). pp. 265-277.
Preview |
PDF
Гудим_4_(12).PDF Download (1MB) |
Abstract
Стаття присвячена проблемі підвищення пізнавальної активності молодших дошкільників з порушеннями зору під час ознайомлення з навколишнім світом. Конкретизується поняття пізнавальної активності та діяльності в умовах зорової депривації. Розкриваються характерні труднощі та шляхи їх подолання у засвоєнні уявлень про навколишній світ, відповідно до нових освітніх вимог за Базовою програмою «Я у Світі».
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | дошкільники з порушеннями зору, пізнавальні процеси, активність, ознайомлення з навколишнім. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 22 Jul 2014 17:28 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 09:58 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5781 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |