- Гудим, І.М. (2010) Діагностування особливостей сенсомоторного розвитку дітей з порушеннями зору на матеріалі образотворчого мистецтва Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 3 (11). pp. 39-51.
Preview |
PDF
Гудим_3(11).PDF Download (902kB) |
Abstract
У статті висвітлюються питання обстеження стану і'ічісоморотного розвитку дітей з порушеннями зору шляхом ч 11 користання діагностичних методик, побудованих на матеріалі образотворчого мистецтва та адаптованих до їх шрових можливостей. Представлено діагностичні методики спеціальні вправи для обстеження та формування і'ічісомоторних здібностей у старших дошкільників та молодших школярів.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | діагностичні методики, сенсомоторний розвиток, діти з порушеннями зору, образотворче мистецтво. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 22 Jul 2014 17:31 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 10:00 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5780 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |