- Вавіна, Л.С. (2010) Науково-методичні засади дошкільного навчання дітей з порушеннями зору Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 3 (11). pp. 6-18.
Preview |
PDF
Вавіна_3(11).PDF Download (827kB) |
Abstract
В статті розкриваються науково-методичні засади здійснення дошкільного навчання дітей з порушеннями зору, зокрема: завдання та кінцева мета діяльності спеціального дошкільного закладу на сучасному етапі, основні принципі організації навчально-корекційного процесу, важливі умови здійснення педагогічного керівництва пізнавальною діяльністю дітей, забезпечення охоронних умов у процесі корекційного навчання, деякі особливості роботи з розвитку мовлення дітей як провідного принципу їх навчання.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |