- Покутнєва, С.О. (2011) Концептуальні підходи до розроблення підручника «Світ навколо тебе» для слабозорих учнів за системою Д.Ельконіна та В.Давидова Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання , 3 (60). pp. 24-33.
Preview |
PDF
Файл.PDF Download (2MB) |
Abstract
У статті розглядається система поглядів на сучасний підручник розвивального навчання для слабозорих учнів, зокрема учні навчаються розглядати поняття як особливу розумову дію, яка складається з послідовного розв'язання завдань на визначення загального, особливого, одиничного.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | емпіричне мислення, теоретичне мислення, характеристики поняття: зміст, обсяг, зв'язки; визначення поняття; загальне, особливе, одиничне |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 22 Jul 2014 17:28 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 11:42 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5778 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |