- Романова, Г.М. (2010) Теоретичні та методичні основи моделі проектування навчальних технологій Людинознавчі студії (21). pp. 174-187.
Preview |
PDF
Романова_8.07.10.pdf Download (496kB) |
Abstract
У статті обґрунтовується модель проектування навчальних технологій, що ґрунтується на принципах системності та цілісності, адаптивності, спрямованості на інтенсифікацію процесу навчання, інноваційності, варіативності. Аналізуються такі складові процесу проектування навчальних технологій: цілепокладання, підготовка засобів мотивування студентів до навчання, проектування навчального змісту, вибір методів і форм навчання, розробка контролю, створення технологічної карти.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Проектування, навчальні технології, технологічна карта, викладачі. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology |
Depositing User: | професор Г.М. Романова |
Date Deposited: | 16 Jul 2014 18:03 |
Last Modified: | 16 Jul 2014 18:03 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5725 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |