- Романова, Г.М. (2011) Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій Вісник (59). pp. 93-97. ISSN 2076-6173
Preview |
PDF
Ром_Підхід.pdf Download (321kB) |
Abstract
У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | викладач, підготовка, підхід, технологія |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology |
Depositing User: | професор Г.М. Романова |
Date Deposited: | 16 Jul 2014 13:41 |
Last Modified: | 16 Jul 2014 18:08 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5719 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |