- Романова, Г.М. (2012) Сутність суб’єктно-продуктивного підходу у підготовці викладачів економічного університету до проектування навчальних технологій In: Збірник матеріалів науково-методичної конференції (2). КНЕУ, м. Київ, Україна, pp. 311-313. ISBN 978-966-483-663-7
Preview |
PDF
Конф-12.pdf Download (200kB) |
Official URL: http://publish@kneu.kiev.ua
Abstract
Охарактеризовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій, що забезпечує втілення унікального досвіду саморозвитку викладача у продуктах діяльності, створює умови для його самоактуалізації та рефлексії
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Викладач, навчальна технологія, проектування, підхід |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology |
Depositing User: | професор Г.М. Романова |
Date Deposited: | 16 Jul 2014 07:33 |
Last Modified: | 16 Jul 2014 13:43 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5717 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |