Digital Library NAES of Ukraine

Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів

- Романова, Г.М. (2003) Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів Dissertation candidate2 thesis, Київський національний економічний університет.

[thumbnail of Автореф_посл.pdf]
Preview
PDF
Автореф_посл.pdf

Download (408kB)
Official URL: http://kneu.edu.ua

Abstract

Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійної роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу у навчальних групах. Аналізується прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доводиться взаємозв’язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизуються та узагальнюються дані щодо впливу визначеного взаємозв’язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовується і експериментально перевіряється система позитивного впливу індивідуально-типологічних та дидактичних чинників на результативність самостійної роботи студентів

Item Type: Thesis (Dissertation candidate2)
Keywords: результативність навчальної діяльності, самостійна робота, індивідуально-типологічні особливості студентів, взаємозв’язок індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійної роботи.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: професор Г.М. Романова
Date Deposited: 09 Jul 2014 07:56
Last Modified: 09 Jul 2014 07:56
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5652

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item