- Романова, Г.М. (2003) Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів Dissertation candidate2 thesis, Київський національний економічний університет.
Preview |
PDF
Автореф_посл.pdf Download (408kB) |
Abstract
Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійної роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу у навчальних групах. Аналізується прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доводиться взаємозв’язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизуються та узагальнюються дані щодо впливу визначеного взаємозв’язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовується і експериментально перевіряється система позитивного впливу індивідуально-типологічних та дидактичних чинників на результативність самостійної роботи студентів
Item Type: | Thesis (Dissertation candidate2) |
---|---|
Keywords: | результативність навчальної діяльності, самостійна робота, індивідуально-типологічні особливості студентів, взаємозв’язок індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійної роботи. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology |
Depositing User: | професор Г.М. Романова |
Date Deposited: | 09 Jul 2014 07:56 |
Last Modified: | 09 Jul 2014 07:56 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5652 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |