- Романова, Г.М. (2003) Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів Dissertation candidate2 thesis, Київський національний економічний університет.
| ![[thumbnail of Автореф_посл.pdf]](https://lib.iitta.gov.ua/style/images/fileicons/application_pdf.png) Preview | PDF Автореф_посл.pdf Download (408kB) | 
Abstract
Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійної роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу у навчальних групах. Аналізується прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доводиться взаємозв’язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизуються та узагальнюються дані щодо впливу визначеного взаємозв’язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовується і експериментально перевіряється система позитивного впливу індивідуально-типологічних та дидактичних чинників на результативність самостійної роботи студентів
| Item Type: | Thesis (Dissertation candidate2) | 
|---|---|
| Keywords: | результативність навчальної діяльності, самостійна робота, індивідуально-типологічні особливості студентів, взаємозв’язок індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійної роботи. | 
| Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study | 
| Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology | 
| Depositing User: | професор Г.М. Романова | 
| Date Deposited: | 09 Jul 2014 07:56 | 
| Last Modified: | 09 Jul 2014 07:56 | 
| URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5652 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
|  | View Item | 

