Психологічний супровід навчально-виховного процесу в спеціальному дошкільному закладі: шляхи реалізації, завдання, принципи, суб'єкти впливу

- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2009) Психологічний супровід навчально-виховного процесу в спеціальному дошкільному закладі: шляхи реалізації, завдання, принципи, суб'єкти впливу Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 135-139. ISSN ISBN 978-966-675-596-7

[img]
Preview
PDF
костенко.PDF

Download (391kB)

Abstract

В статті розглядаться базові теоретичні засади психологічного супроводу навчально-виховного процесу в спеціальному дошкільному закладі для дітей з вадами зору. Автором визначено шляхи реалізації психологічного супроводу, його завдання, принципи, спрямованість, суб'єкти впливу.

Item Type: Article
Keywords: Психологічний супровід, діагностика, розвивальна та корекційна робота, суб'єкти психологічного супроводу.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 23 Jun 2014 13:04
Last Modified: 30 Jul 2018 15:21
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5312

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item