- Вавіна, Л.С. (2009) Розвиток у дітей з глибокими порушеннями зору основних видів мовленнєвої діяльності – аудіювання і говоріння Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 37-42. ISSN ISBN 978-966-675-596-7
Preview |
PDF
вавіна.PDF Download (528kB) |
Abstract
У статті викладено методичні підходи до розвитку у сліпих дітей на етапі навчання грамоти таких важливих навичок мовленнєвої діяльності, як слухання-розуміння (аудіювання) та говоріння як важливого для опанування грамоти підготовчого етапу.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Сліпі учні, навчання грамоти, слухання-розуміння, говоріння, висвітлювання. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 23 Jun 2014 13:00 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 11:38 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5302 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |