Розвиток у дітей з глибокими порушеннями зору основних видів мовленнєвої діяльності – аудіювання і говоріння

- Вавіна, Л.С. (2009) Розвиток у дітей з глибокими порушеннями зору основних видів мовленнєвої діяльності – аудіювання і говоріння Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 37-42. ISSN ISBN 978-966-675-596-7

[img]
Preview
PDF
вавіна.PDF

Download (528kB)

Abstract

У статті викладено методичні підходи до розвитку у сліпих дітей на етапі навчання грамоти таких важливих навичок мовленнєвої діяльності, як слухання-розуміння (аудіювання) та говоріння як важливого для опанування грамоти підготовчого етапу.

Item Type: Article
Keywords: Сліпі учні, навчання грамоти, слухання-розуміння, говоріння, висвітлювання.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 23 Jun 2014 13:00
Last Modified: 06 Oct 2017 11:38
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5302

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item