- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2011) Пізнавальна активність як показник всебічного розвитку дітей з порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями, 1 (2). pp. 70-77. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
Preview |
PDF
Файл.PDF_Костенко.pdf Download (1MB) |
Abstract
В статті розглянуто розвиток пізнавальної активності дітей з порушеннями зору: рівні, закономірності, особливості; запропоновані умови активізації пізнавальної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | діти з порушеннями зору, пізнавальна активність, пізнавальна діяльність, навчально-виховний процес |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 19 Jun 2014 17:37 |
Last Modified: | 30 Jul 2018 15:19 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5205 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |