- Комаровська, О.А. (2013) Особливості проявів обдарованості до мистецтва у дітей: за результатами експериментальних досліджень Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології , 7 (33). pp. 264-272.
Preview |
PDF
Komarovska_2013.PDF - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (670kB) |
Abstract
У статті розглянуто прояви художньої обдарованості в учнів шкіл естетичного виховання. Художня обдарованість подається як цілісний феномен, у єдності ядра, що концентрує спільні для всіх різновидів властивості (мотивацію до художнього пізнання, емоційно-духовну сферу, психомоторику), та спеціальних здібностей. Такий підхід забезпечує достовірність діагностики художньої обдарованості дитини, об’єктивізує моніторинг і уможливлює своєчасне коригування розвитку обдарованої особистості у сфері мистецтва. Узагальнено результати комплексного замірювання обдарованості дітей, здійсненого за методиками автора та низки адаптованих методик.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | художня обдарованість, ядро обдарованості, мотивація, емоційно-духовна сфера, психомоторика, спеціальні здібності, креативність |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 374 Education and training out of school. Further education |
Divisions: | Institute of Problems on Education > Laboratory of Aesthetic Education |
Depositing User: | снс Олександр Васильович Базелюк |
Date Deposited: | 18 Jun 2014 20:33 |
Last Modified: | 18 Jun 2014 20:33 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5176 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |