Художній образ як вектор створення художньо-освітнього простору мистецького навчального закладу

- Комаровська, О.А. (2011) Художній образ як вектор створення художньо-освітнього простору мистецького навчального закладу Педагогічна освіта: теорія і практика (9).

[img]
Preview
PDF
Komarovska_2011.PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (835kB)

Abstract

У статті аналізується зміст і структура художньо-освітнього простору мистецького навчального закладу, встановлюються аналогії з поняттям художнього образу, обґрунтовується визначальне значення художньо-освітнього простору як педагогічної умови розвитку особистості – суб’єкта простору.

Item Type: Article
Keywords: художній простір, художньо-освітній простір, художній образ, діалог, суб’єкт простору
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Aesthetic Education
Depositing User: снс Олександр Васильович Базелюк
Date Deposited: 18 Jun 2014 20:31
Last Modified: 21 Sep 2017 10:10
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5175

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item