- Комаровська, О.А. (2011) Художній образ як вектор створення художньо-освітнього простору мистецького навчального закладу Педагогічна освіта: теорія і практика (9).
Preview |
PDF
Komarovska_2011.PDF - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (835kB) |
Abstract
У статті аналізується зміст і структура художньо-освітнього простору мистецького навчального закладу, встановлюються аналогії з поняттям художнього образу, обґрунтовується визначальне значення художньо-освітнього простору як педагогічної умови розвитку особистості – суб’єкта простору.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | художній простір, художньо-освітній простір, художній образ, діалог, суб’єкт простору |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
Divisions: | Institute of Problems on Education > Laboratory of Aesthetic Education |
Depositing User: | снс Олександр Васильович Базелюк |
Date Deposited: | 18 Jun 2014 20:31 |
Last Modified: | 21 Sep 2017 10:10 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5175 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |