- Биков, В.Ю. (2004) Доменно-фреймова модель педагогічної системи Теорія і практика управління соціальними системами / Щоквартальний науково-практичний журнал., 3. pp. 50-69.
Preview |
PDF
Byk8-2004.pdf - Published Version Download (140kB) |
Abstract
Розвиток психолого-педагогічної науки, поява в останні роки нових засобів навчання надають можливість будувати сьогодні такі сучасні педагогічні системи (ПС), які б дозволили поступово вирішувати проблеми, що пов’язані з підвищення вимог щодо обсягу і якості змісту і темпів загальноосвітньої та професійної підготовки людини до активної життєдіяльності в інформаційному суспільстві.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of Computer-oriented systems of education and research |
Depositing User: | н.с. З.В. Савченко |
Date Deposited: | 26 Jan 2012 11:25 |
Last Modified: | 13 Feb 2012 14:34 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/509 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |